Zwroty i reklamacje
ZWROTY - pocztą, kurierem, w salonie regularnym Olsen lub przy pomocy allekurier.pl
1. Jeśli produkt nie spełnia Państwa oczekiwań, można odstąpić od jego zakupu w terminie 30 dni od dnia doręczenia przesyłki.
Przed upływem powyższego terminu, możecie Państwo skontaktować się z nami na adres: zwroty@eolsen.pl i poinformować o chęci dokonania zwrotu podając numer zamówienia i kod zwracanego produktu, lub bez uprzedniego informowania nas przed upływem terminu odesłać zwracane produkty wraz z oświadczeniem o odstąpieniu.
2. Do przesyłki ze zwracanym produktem, prosimy o dołączenie wypełnionego formularza zwrotu. Formularz zwrotu bądź reklamacji znajduje się w przesyłce, w którą zapakowany był Państwa produkt. Formularz ten mogą również Państwo pobrać klikając TUTAJ.
3. Prosimy pamiętać, że produkt można zwrócić w ciągu 30 dni od daty doręczenia przesyłki, bez podawania powodu. Spakowaną przesyłkę wraz z wypełnionym formularzem zwrotu należy:
a) odesłać na poniższy adres:
OLSEN – ZWROT
OMNIPACK Sp. z o.o.
ALEJA KATOWICKA 66
05-830 NADARZYN
bud. DC04 rampa 40
b) zwrócić w salonie regularnym (nie outletowym) Olsen. Lista salonów znajduje się TUTAJ.
W przypadku zwrotu przesyłki w salonie regularnym, zwrot środków finansowych nastąpi do 14 dni na konto, z którego zostało opłacone zamówienie.
c) mogą Państwo skorzystać również z wygodnej i szybkiej metody zwrotów, którą zapewnia firma allekurier.pl. W celu uzyskania więcej informacji oraz skorzystania z tej metody zwrotu produktów Olsen prosimy o postępowanie zgodnie z instrukcjami przedstawionymi przez allekurier.pl
4. Opłatą za wysyłkę zwracanych produktów obciążony jest Klient.
5. Do 14 dni roboczych po otrzymaniu zwracanego produktu zwrócimy Państwu pieniądze na podany w formularzu zwrotu numer konta bankowego.
Jeżeli mają Państwo jakieś pytania lub wątpliwości bardzo prosimy o kontakt mailowy pod adresem: kontakt@eolsen.pl lub telefoniczny pod numerem telefonu +48 722 000 077 lub 722 000 088.
REKLAMACJE
1. Przed odebraniem przesyłki należy zawsze sprawdzić, czy nie uległa ona uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienie przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami na adres: kontakt@eolsen.pl
2. Jeżeli zakupiony towar posiada wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
a. Zgłoszenie chęci reklamacji zakupionych przez Państwa towarów na adres: kontakt@eolsen.pl
b. Formularz mogą Państwo również pobrać klikając TUTAJ.
b. Formularz reklamacji dla zamówień złożonych do 31.12.2022 mogą Państwo pobrać klikając TUTAJ., dla zamówień złożonych po 1.01.2023 klikając TUTAJ.
3. W celu nadania paczki i zamówienia kuriera po jej odbiór prosimy o kontakt mailowy na adres: kontakt@eolsen.pl wraz z podaniem następujących danych: imię i nazwisko, adres dostawy, adres email, nr telefonu kontaktowego oraz preferowaną datę i godzinę odbioru Państwa przesyłki przez kuriera DHL. Zamówimy kuriera, który powinien pojawić się u Państwa w wybranym dniu z wydrukowanym listem przewozowym, który następnie należy nakleić na spakowaną przez Państwa przesyłkę z produktami marki Olsen.
Koszt przesyłki reklamowanego produktu znajduje się po stronie Olsen.
4. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Państwa mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
5. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 14 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy Państwu poniesione koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
6. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za niezasadną, przekażemy szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy do Państwa na nasz koszt reklamowany produkt.
Jeżeli mają Państwo jakieś pytania lub wątpliwości bardzo prosimy o kontakt mailowy pod adresem: kontakt@eolsen.pl lub telefoniczny pod numerem telefonu +48 722 000 077 lub 722 000 088.
WYMIANA
1. Wymiana towaru polega na zwrocie wybranych produktów, a następnie na złożeniu i opłaceniu nowego, niezależnego zamówienia w naszym sklepie www.eolsen.pl
2. Aby dokonać zwrotu prosimy o postępowanie zgodne z instrukcją zwrotu produktów (ZWROTY).
3. Nowe zamówienie mogą Państwo złożyć od razu, nawet jeśli nie dokonali Państwo jeszcze zwrotu. W nowym zamówieniu można wybrać dowolny inny model, rozmiar i kolor produktu. Następnie prosimy o opłacenie nowego zamówienia.
Jeżeli mają Państwo jakieś pytania lub wątpliwości bardzo prosimy o kontakt mailowy pod adresem: kontakt@eolsen.pl lub telefoniczny pod numerem telefonu +48 722 000 077 lub 722 000 088.
Życzymy udanych zakupów!
Zespół eOlsen.pl