Jesienny TRENDBOOK już jest! Odbierz -200 zł przy zakupie NOWOŚCI za 699 zł z kodem: AUTUMN

FAQ

Jak mogę dokonać wymiany produktu na mniejszy/większy rozmiar?

W celu wymiany produktu należy dokonać zwrotu zakupionego produktu, a następnie złożyć i opłacić nowe zamówienie.

Kiedy dostanę zwrot gotówki za produkty, które zwróciłam?

Zwrot gotówki nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta o odstąpieniu od umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta lub od przedsiębiorcy na prawach konsumenta do chwili otrzymania produktów z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta lub przez przedsiębiorcę na prawach konsumenta dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Czy mogę zmienić sposób dostawy?

Nie ma możliwości zmiany sposobu dostawy. Mogą się Państwo skontaktować z działem obsługi klienta Olsen pod numerem tel.: +48 722 000 077 lub +48 722 000 088 lub mailowo pod adresem: kontakt@eolsen.pl, wtedy pracownik działu obsługi anuluje Państwa zamówienie. Następnie mogą Państwo złożyć nowe zamówienie na www.eolsen.pl wybierając inny sposób dostawy.

Czy mogę składać zamówienia telefoniczne?

Nie realizujemy zamówień składanych telefonicznie. Jedyną poprawną formą złożenia zamówienia jest zrealizowanie go na stronie sklepu internetowego www.eolsen.pl. W razie problemów ze składaniem zamówienia w eolsen.pl proszę skontaktować się z działem obsługi klienta Olsen pod numerem tel.: +48 722 000 077 lub +48 722 000 088.

Nie ma na stanie produktu w moim rozmiarze. Czy będzie on jeszcze dostępny na stronie internetowej?

Stany magazynowe są uzupełniane na bieżąco, jednak nie możemy zagwarantować, że dany produkt w wybranym przez Państwa rozmiarze ponownie będzie dostępny w sklepie online.

Nie mogę aktywować swojego konta, ponieważ nie działa link aktywacyjny. Co mogę zrobić w takiej sytuacji?

Ze względu na bramki antywirusowe niektóre skrzynki pocztowe blokują możliwość kliknięcia w link aktywacyjny. Wtedy należy skopiować ten link i wkleić go do nowej karty w Państwa przeglądarce. W razie pytań można skontaktować się drogą mailową na adres: kontakt@eolsen.pl bądź telefonicznie: +48 722 000 077 lub +48 722 000 088.

Nie mogę usunąć rzeczy z koszyka. W jaki sposób mogę to zrobić?

W celu usunięcia produktów z koszyka, należy kliknąć w ikonkę przedstawiającą koszyk w górnej części strony internetowej, a następnie kliknąć w znak krzyżyka przy nazwie produktu. Gdyby problem nie został rozwiązany można skontaktować się drogą mailową na adres: kontakt@eolsen.pl bądź telefonicznie: +48 722 000 077 lub +48 722 000 088.

W jaki sposób mogę skorzystać z kodu rabatowego?

W celu skorzystania z rabatu, należy wpisać kod rabatowy w okienko z napisem „Wpisz kod rabatowy” przy finalizacji zamówienia, jednak jeszcze przed wybraniem formy płatności oraz rodzaju dostawy.

Zapomniałem/łam wpisać kod rabatowy do mojego zamówienia. Czy mogą go Państwo uwzględnić?

Niestety, nie ma możliwości dopisania rabatu już po złożeniu zamówienia. Mogą Państwo skontaktować się z działem obsługi klienta Olsen pod numerem tel.: +48 722 000 077 lub +48 722 000 088 lub mailowo na adres kontakt@eolsen.pl. Wtedy pracownik Olsen anuluje Państwa zamówienie, a Państwo będą mogli złożyć nowe zamówienie wpisując kod rabatowy.

Nie mogę wybrać swojego rozmiaru danego produktu. Jak mogę to zrobić?

Po kliknięciu w produkt po prawej stronie pojawi się okienko z jego kolorem oraz rozmiarem. Po kliknięciu w strzałkę znajdującą się obok rozmiaru, wyświetli się Państwu cała lista dostępnych rozmiarów.

Nie mogę opłacić mojego zamówienia przez system Przelewy24 z powodu pojawiającego się komunikatu o błędzie. W jaki inny sposób mogę to zrobić?

W takiej sytuacji istnieją dwa rozwiązania:

a) można dokonać zapłaty za zamówienie za pomocą przelewu tradycyjnego na poniższe dane teleadresowe:
Olsen Fashion sp. z o.o.
ul. Czerniakowska 87A, 00‑718 Warszawa
Numer rachunku: 42 1240 1040 1111 0010 9857 1689
(koniecznie podając w tytule płatności indywidualny numer zamówienia znajdujący się na potwierdzeniu złożenia zamówienia, który otrzymała Pani na podany adres mailowy);

b) można skontaktować się z działem obsługi klienta Olsen drogą mailową na adres: kontakt@eolsen.pl opisując swój problem bądź telefonicznie: +48 722 000 077 lub +48 722 000 088. Następnie zostanie wygenerowany dla Państwa nowy link do zrealizowania płatności przez system Przelewy24.

Nie dostałem/łam potwierdzenia złożenia zamówienia na mój adres e-mail. Czy moje zamówienie jest aktualne?

W takim przypadku należy sprawdzić, czy podali Państwo poprawny adres e-mail. Jeżeli tak, to należy sprawdzić również folder „SPAM” / „niechciane” w Państwa skrzynce e-mailowej. Gdyby problem nie został rozwiązany – należy skontaktować się drogą mailową na adres: kontakt@eolsen.pl bądź telefonicznie: +48 722 000 077 lub +48 722 000 088.

Czy mogę zwrócić produkty za pomocą paczkomatu?

Nie ma takiej możliwości. Przyjmujemy wyłącznie opłacone przesyłki dostarczane za pośrednictwem kuriera lub operatora pocztowego. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem, usługą „e-przesyłka”, z dostawą do paczkomatu lub punktu odbioru.

W jaki sposób mogę dokonać zwrotu?

Należy postępować zgodnie z procedurą zwrotu, dołączoną do przesyłki razem z formularzem zwrotu/reklamacji. Formularz zwrotu mogą Państwo pobrać także z zakładki „Zwroty i reklamacje” dostępnej pod adresem: https://eolsen.pl/strona/zwroty-i-reklamacje, albo sporządzić go samodzielnie.

Czy mogę dokonać zwrotu zamówienia online w sklepie stacjonarnym?

Tak, można dokonać zwrotu produktów w firmowych sklepach stacjonarnych (z wyłączeniem sklepów outletowych). Wraz z produktami należy dostarczyć wypełniony formularz zwrotu. Prosimy również o przygotowanie numeru faktury zakupu, co usprawni całą procedurę zwrotu. Pracownik sklepu wystawi fakturę korygującą na podstawie której, w terminie 14 dni zostanie dokonany zwrot środków poprzez przelew bankowy lub system Przelewy24.

Czy mogę w jednej paczce zwrócić produkty z dwóch lub więcej zamówień?

Tak, można produkty zapakować w jedną paczkę. Prosimy jednak o wypełnienie odrębnych formularzy zwrotu do każdego z zamówień.

Czy moja paczka ze zwrotem dotarła już na magazyn?

Niezwłocznie po otrzymaniu paczki przez magazyn Olsen-Zwrot otrzymają Państwo powiadomienie drogą mailową z informacją o przyjęciu i procesowaniu zwrotu.

Kim jest przedsiębiorca na prawach konsumenta?

To przedsiębiorca - osoba fizyczna zawierająca umowę sprzedaży bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, która nie ma dla niej charakteru zawodowego. Przykładowo, jeżeli jesteś przedsiębiorcą zajmującym się zawodowo naprawą sprzętu elektronicznego, jeżeli dokonasz zakupu bluzki w naszym sklepie internetowym, taka transakcja nie powinna mieć dla Ciebie charakteru zawodowego.

Jestem przedsiębiorcą, dokonuję zakupu „na firmę”, czy mogę skorzystać z prawa do zwrotu zakupionego produktu/produktów?

Tak, o ile jesteś przedsiębiorcą na prawach konsumenta. Przedsiębiorca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą dokonujący zamówienia o charakterze niezawodowym może skorzystać z prawa do zwrotu produktu/produktów (odstąpienia od umowy).

Jestem przedsiębiorcą, dokonuję zakupu „na firmę”, czy przysługuje mi prawo do reklamacji?

Tak, o ile jesteś przedsiębiorcą na prawach konsumenta. Przedsiębiorca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą dokonujący zamówienia o charakterze niezawodowym może skorzystać z prawa do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.

Posiadam kartę Olsen Prestige. Czy mogę skorzystać z przyznanego mi na niej rabatu składając zamówienie na www.eolsen.pl

Program lojalnościowy Olsen Prestige nie został jeszcze zintegrowany ze sklepem internetowym www.eolsen.pl. Z benefitów karty Olsen Prestige można skorzystać tylko w salonach stacjonarnych.

Nie otrzymałam od Państwa paragonu/faktury w zamówieniu. Gdzie mogę go znaleźć?

Informujemy, że od dnia 22.02.2021 dowodem zakupu w sklepie Olsen jest wyłącznie faktura wystawiana w formie elektronicznej (efaktura), którą Olsen przesyła do klientów drogą elektroniczną, na adres e-mail podany przez klienta podczas zakładania konta bądź podczas składania zamówienia.

W razie problemów lub wątpliwości należy skontaktować się drogą mailową na adres: kontakt@eolsen.pl bądź telefonicznie: +48 722 000 077 lub +48 722 000 088.

Czym jest dowód zakupu?

Dowodem zakupu w sklepie Olsen jest faktura w formie elektronicznej (efaktura), wystawiana i przesyłana na podany przez klienta adres e-mail przez Olsen, który gwarantuje jej autentyczność pochodzenia oraz integralność jej treści. Formatem faktury elektronicznej jest format PDF (Portable Document Format).

do góry

Copyright 2022 EOlsen.pl Powered by: Shoper

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium